کد خبر: 28115
تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 - 09:04

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان چهاردهمین جشنواره نقد کتاب منتشر شد

منبع : لیزنا
چهاردهمین جشنواره نقد کتاب با هدف کمک به ارتقای کیفی و کمی نقد و اعتلای اندیشه و فضای انتقادی، هم‌زمان با هفته پژوهش در آذرماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.
فراخوان چهاردهمین جشنواره نقد کتاب منتشر شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، بر اساس این فراخوان موسسه خانه کتاب از تمامی نویسندگان و مدیرمسئولان مطبوعات و نشریات دعوت کرده است تا جهت ثبت‌نام و حضور در چهاردهمین جشنواره نقد کتاب، مقاله‌هایی که برای نخستین بار در سال ۱۳۹۵ در حوزه نقد کتاب منتشر کرده‌اند حداکثر تا تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۶ از طریق بارگزاری در سایت جشنواره نقد کتاب، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

نخستین دوره جشنواره نقد کتاب در سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرده است. دبیرخانه جشنواره نقد کتاب در کنار برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و معرفی و تقدیر از فعالان عرصه نقد کتاب، در راستای رونق بخشیدن به فرهنگ نقدنویسی و آموزش مبانی نقد، همچنین پرکردن خلاهای نظری این حوزه، اقدام به برگزاری جلسات و نشست‌های نقد و بررسی کتاب و همچنین انتشار آثاری در این حوزه کرده است.

اطلاعات مربوط به چهاردهمین جشنواره نقد کتاب:

شماره تماس: ۶۶۴۱۵۲۵۵-۲۱ و تلفکس: ۶۶۹۶۶۲۱۸

نشانی: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه ۲

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: