کد خبر: 28267
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 08:29

داخلی

»

اخبار کتاب

با تجهیز و تعمیر اساسی خودرو:

چرخ‌های کتاب‌خانه سیار روستایی هشترود آذربایجان شرقی باز هم می‌چرخد

منبع : لیزنا
با انجام تعمیرات اساسی خودرو، کتاب‌خانه سیار روستایی هشترود  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، فعالیت‌های خود را از نو از سر گرفته است.
چرخ‌های کتاب‌خانه سیار روستایی هشترود آذربایجان شرقی باز هم می‌چرخد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب‌خانه سیار از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت خود را با حضور در تعدادی از روستاهای هشترود آغاز کرده است.

این اقدام در راستای اهداف اقتصاد مقاوتی و استفاده بهینه از امکانات موجود برای توسعه کمی و کیفی فعالیت ها صورت گرفته است.

امانت کتاب، اجرای برخی از فعالیت‌های فرهنگی مانند قصه‌گویی، معرفی شخصیت و اجرای مسابقات فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های روزانه کتاب‌خانه سیار روستایی است. تعمیرات اساسی و تجهیز خودروی پاژن از اواخر سال گذشته آغاز و با اتمام آن، فعالیت‌های این کتاب‌خانه سیار از اردیبهشت‌ماه سال امسال آغاز شده است.

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی علاوه بر ۲۴ مرکز ثابت فرهنگی هنری دارای ۳ کتابخانه سیار در هشترود، تبریز و منطقه آزاد ارس است. گفتنی است در آینده نزدیک ۲ کتاب‌خانه سیار شهری در تبریز به کتاب‌خانه‌های سیار کانون استان اضافه خواهد شد

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: