کد خبر: 29389
تاریخ انتشار: شنبه, 31 تیر 1396 - 11:19

داخلی

»

اخبار کتاب

 چهارمین نشست «قند پارسی» در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
چهارمین نشست «قند پارسی»، اول مرداد با شركت 145 تن از اساتید و دانشجویان زبان فارسی از 44 كشور جهان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.
 چهارمین نشست «قند پارسی» در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا براساس اعلام اداره‌كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ  ارتباطات اسلامی، چهارمین نشست «قند پارسی»، فردا، یکشنبه، اول مرداد ساعت 18/30 با حضور و سخنرانی غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی، ابوذر ابراهیمی‌تركمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی و آموزشی این سازمان و شرکت 145 تن از اساتید و دانشجویان زبان فارسی از 44 كشور جهان در حسینیه الزهرا (س)، برگزار می‌شود.

در این مراسم، با توجه به اهمیت زبان فارسی و اهتمام در ترویج دومین زبان جهان اسلام، تعدادی از فارسی‌آموزان به بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون برگزاری هشتادوچهارمین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی می‌پردازند.

اساتید و دانشجویان زبان فارسی از 44 کشور جهان به همت بنیاد سعدی و همكاری‌ نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از كشور و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برای شرکت در هشتادوچهارمین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی بنیاد سعدی از 12 تیر در كشورمان حضور دارند.

 

این دوره با شعار «کیفیت بهتر، محتوای غنی‌تر، آموزش مؤثرتر» در حال برگزاری است و فارسی‌آموزان حاضر در دوره دانش‌افزایی، صبح تا ظهر در كلاس‌های درس حضور دارند و بعد از ظهر را عموماً به بازدید از مناطق تهران می‌گذرانند. همچنین، سفر به اصفهان و كاشان برای آنها برنامه‌ریزی شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: