کد خبر: 30003
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 15:42

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «نقش تئوری در مددکاری اجتماعی» منتشرشد.

منبع : لیزنا
کتاب نقش تئوری در مددکاری اجتماعی تالیف دکتر تقی دوست قرین از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ رسید.
کتاب «نقش تئوری در مددکاری اجتماعی» منتشرشد.

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انتشارات جهاددانشگاهی، درک و کاربرد تئوری در مددکاری اجتماعی به خوانندگان کمک می کند تا نسبت به دانش و تئوری های موجود، دارای تفکر انتقادی گشته و کاربرد آن در عمل را با احتیاط و دقت فراوان در نظر داشته باشند.

مددکاری اجتماعی به طور کلی از سه طبقه از انواع تئوری ها، استفاده می کند. در‌این کتاب فصول‌یک تا سه به تشریح ‌این تئوری‌ها می‌پردازند. اولین طبقه از تئوری‌ها در مورد‌این که مددکاری چیست، بحث می‌کنند. دومین طبقه از تئوری‌های مددکاری اجتماعی به تبیین چگونگی مداخلات مددکاری اجتماعی همت می‌گمارد و نهایتا سومین طبقه‌بندی تئوری‌های به تبیین دنیای مددجویان می‌پردازند.‌ این کتاب دارای هفت فصل است که با مقدمه‌ای به منظور درک‌این که مددکاری اجتماعی چیست، شروع می‌گردد و سپس به رابطه بین تئوری و عمل در مددکار اجتماعی می‌پردازد. هم‌چنین به بحث پیرامون نقش مرکزی ارزش‌ها و قواعد اخلاقی در مددکاری اجتماعی پرداخته و به توضیح درباره دیدگاه اسلام در مورد خدمات اجتماعی و نقش مددکاری اجتماعی مبادرت می‌ورزد. دکتر دوست‌قرین با معرفی تئوری‌های مداخله­ای در مددکاری اجتماعی درباره چگونگی کاربرد آن‌ها در کار عملی با مددجویان بحث می‌نماید.

 

کتاب نقش تئوری در مددکاری اجتماعی تالیف دکتر تقی دوست قرین به قیمت  9هزار و 500 تومان و 150 صفحه وارد بازار نشر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: