کد خبر: 30664
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 مهر 1396 - 14:52

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار دومين شماره مجله «روشنا» در آنكارا

منبع : لیزنا
دومين شماره مجله الکترونیک «روشنا» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا، منتشر شد.
انتشار دومين شماره مجله «روشنا» در آنكارا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و با همکاری بنیاد سعدی، شماره دوم مجله الکترونیک «روشنا» توسط مرکز آموزش بین‌المللی زبان فارسی، منتشر شد.

این مجله که به منظور آشنایی بیشتر زبان‌آموزان با زبان و ادبیات فارسی و نیز، افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های زبان‌آموزان فارسی منتشر شده است به صورت الکترونیکی در اختیار علاقه‌مندان به زبان فارسی قرار خواهد گرفت.

 

در این شماره از مجله روشنا، آیین ذکر و دعا، روزه در نگاه جلال الدین مولوی، اخبار مرتبط به مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی در آنکارا، حکایت‌ها و اندرزها از قابوس نامه، اشعاری از فریدون مشیری، ضرب‌المثل‌های فارسی، داستان‌های شنیداری، آشنایی با غذاهای ایرانی، معرفی آثار تاریخی ایران زمین، آشنایی با صنایع دستی(گلیم بافی)، جدول کلمات متقاطع و اشعاری از رباعیات خیام به رشته تحریر در آمده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: