کد خبر: 31785
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آبان 1396 - 14:55

داخلی

»

اخبار کتاب

استقبال کتابفروشی ها از دومین پاییزه کتاب / آغاز پاییزه کتاب همزمان با روز کتابگردی

منبع : لیزنا
با گذشت شش روز از آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در دومین پاییزه کتاب، 669 کتابفروشی از 31 استان کشور در طرح مشارکت کردند.
استقبال کتابفروشی ها از دومین پاییزه کتاب / آغاز پاییزه کتاب همزمان با روز کتابگردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، در طرح پاییزه کتاب که از دوم آذر ماه همزمان با روز کتابگردی در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می شود، 669 کتابفروشی از 31 استان کشور ثبت نام کردند.

گفتنی است، در دومین پاییزه کتاب، تاکنون استان های تهران با 116 کتابفروشی، قم با 84 کتابفروشی و اصفهان با 79 کتابفروشی بیشترین مشارکت را از آن خود کردند.

لازم به ذکر است، دومین طرح پاییزه کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی دوم آذرماه همزمان با روز کتابگردی در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور آغاز می‌شود و تا ۲۲ آذرماه در مراکز استان‌ها و ۲ دی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود. کتابفروشان در اولین روز از این طرح به مناسبت روز کتابگردی کتاب‌های خود را با ۱۰ درصد تخفیف بیشتر (تخفیف ۳۰ تا ۳۵ درصدی) عرضه می‌کنند.

‌کتابفروشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب در دومین «پاییزه کتاب» ثبت نام کنند.

طرح «پاییزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتری‌ست...» بعد از طرح‌های «کتابفروشی به وسعت ایران»، «عیدانه کتاب»، «تابستانه کتاب» و «پاییزه کتاب» هفتمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌هاست.

در دومین طرح پاییزه کتاب خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: