کد خبر: 32508
تاریخ انتشار: شنبه, 16 دی 1396 - 13:50

داخلی

»

اخبار کتاب

برترین‌های «جایزه فیروزه» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شوند

منبع : لیزنا
آئین اختتامیه سومین جشنواره کالا‌های فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیروزه» با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
برترین‌های «جایزه فیروزه» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شوند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیرزه»، مدیرکل مجامع و تشکل‌ها فعالیت‌های فرهنگی وزارت و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: آئین اختتامیه سومین دوره نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیرزه»؛ فردا(یکشنبه) با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور از ساعت 10 تا 12 در مجموعه بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

 علی فریدونی با بیان اینکه قرار است در مراسم اختتامیه، از 20 اثر به‌عنوان اثر برگزیده قدردانی شود، ادامه داد: اختتامیه جشنواره جایزه فیروزه با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی که با چند دستگاه حاکمیتی شکل گرفته ، با اهدای جوایز به 20 نفر از برگزیدگان برتر این دوره برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به موضوعات جشنواره که شامل پژوهش، هدایای فرهنگی،اسباب‌بازی و کتاب اسباب بازی است، 20 نفر از کسانی که آثار آن‌ها در هیات داوری جشنواره مورد داوری قرار گرفته‌اند، برگزیده شناخته می‌شوند.

فریدونی اظهار کرد: جوایزی که به نفرات برگزیده تعلق می‌‌گیرد، مشارکتی است یعنی علاوه بر هدیه‌ای که دبیرخانه جشنواره در نظر گرفته، براساس توافق انجام شده، هدیه تسهیل ویژه‌ای نیز از سوی معاونت ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد به برگزیدگان اهدا می‌شود.

دبیر جشنواره «جایزه فیروزه» افزود: انتخاب برگزیدگان نتیجه نشست‌های چندگانه داوران در موضوعات مختلف است و داوران ترکیبی از استادان دانشگاه، افراد دارای سابقه و تجربه تولید و آموزشی و فرهنگی هستند که از میان 50 نفر در موضوعات مختلف پنج نفر داور برای داوری برای هر بخش انتخاب شده‌اند.

 

سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی جایزه فیروزه از 13 تا 17 دی‌ماه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برپاست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: