کد خبر: 33463
تاریخ انتشار: شنبه, 12 اسفند 1396 - 13:11

داخلی

»

اخبار کتاب

همایش «ویرایش» برگزار می شود

منبع : لیزنا
همایش «ویرایش» دوشنبه (۱۴ اسفند ماه) از سوی موسسه خانه کتاب برگزار می شود.
همایش «ویرایش» برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، همایش «ویرایش» دوشنبه (۱۴ اسفند ماه) با حضور نیكنام حسینی پور، سرپرست موسسه خانه كتاب، احمد سمیعی‌گیلانی، عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی و استادان و صاحب نظران از سوی موسسه خانه كتاب  برپا می شود.

در  میزگرد اول این همایش درباره موضوعات «درباره ویرایش»، «ویرایش و حقوق معنوی ویراستار» و «درباره شكسته نویسی» با حضور علی صلح جو، سید عباس حسینی نیك، امید  طبیب زاده صحبت می شود.

همچنین، در میزگرد دوم محمد مهدی مرزی درباره «آموزش ویرایش؛ ممكن و ناممكن»، ارسلان فصیحی درباره «ویرایش و نشر» و مرتضی فكوری درباره  «ویرایش رایانه ای» سخنرانی می كنند.

سایه اقتصادی نیا در بخش ویژه این همایش سخنرانی می كند.

علاقمندان برای شركت در این همایش می توانند دوشنبه (۱۴ اسفند ماه) ساعت ۱۵ تا ۱۹ به سرای كتاب واقع در خیابان انقلاب، بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی، پلاك ۱۰۸۰، طبقه منهای  دو مراجعه كنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: