کد خبر: 34263
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 14:18

داخلی

»

اخبار کتاب

اختصاص 8 پارکینگ برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران

منبع : لیزنا
مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کاربری پارکینگ‌های اطراف مصلای تهران خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده‌ 8 پارکینگ در اطراف محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران برای ناشران، کارمندان، اهالی رسانه و مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است.
اختصاص 8 پارکینگ برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی سهل آبادی از برگزاری  جلسه با شهردار و معاون حمل و نقل منطقه 7 تهران  برای کاربری پارکینگ‌های اطراف نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده پارکینگ شماره یک واقع در خیابان شهید بهشتی به سه قسمت تقسیم شده که بخشی از فضای این پارکینگ در اختیار اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت و تعداد 300 پارکینگ برای ناشران تعبیه شده است. همچنین بخشی از این پارکینگ برا ی موتورسیکت‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود:‌ پارکینگ شماره 3 نزدیک به مترو بهشتی نیز برای تاکسی‌های تلفنی در نظر گرفته شده است. همچنین پارکینگ شماره 6 که در تقاطع خیابان قنبرزاده و خیابان شهید بهشتی قرار دارد به عنوان پارکینگ موتورسیکلت مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارکینگ شماره 25 نیز که در خیابان پاکستان واقع است به عنوان پارکینگ VIP و مختص مهمانان ویژه و تردد آن‌ها اختصاص دارد.

مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد:‌ همچنین پارکینگ شماره 15 مصلا که در خیابان قنبر زاده قرار دارد به دو بخش تقسیم شده است که بخشی از آن به عنوان پارکینگ ناشران و بخش دیگر به عنوان پارکینگ تاکسیرانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سهل‌آبادی همچنین درباره پارکینگ خبرنگاران، کارمندان و مدیران نیز گفت: این پارکینگ شماره 19 در اتوبان رسالت قرار دارد. کارت پارکینگ اصحاب رسانه از طریق مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای نمایشگاه کتاب در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پارکینگ‌های عمومی نمایشگاه نیز گفت:‌ یک پارکینگ عمومی در ضلع جنوبی مصلا قرار دارد. همچنین پارکینگ عمومی گلگشت برای اتوبوس‌های بین شهری و بازدیدکنندگانی که از استان‌های دیگر برای حضور در نمایشگاه شرکت می‌کنند در نظر گرفته شده است که در اتوبان رسالت و نزدیک به سازمان فرهنگ و ارتباطات قرار دارد.

سهل‌آبادی تصریح کرد: استفاده از پارکینگ ناشران صرفا با برچسب پارکینگ ناشران که از طریق مدیران کمیته‌ها در اختیار ناشران قرار می‌گیرد قابل استفاده است.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: