کد خبر: 34373
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 - 12:48

داخلی

»

اخبار کتاب

آخرین فرصت ناشران برای بهره‌مندی از تسهیلات کارگروه انتخاب و خرید کتاب

منبع : لیزنا
ناشرانی که نام آن‌ها در فهرست ارسالی به کارگروه انتخاب و خرید کتاب قرار ندارد، می‌توانند با مراجعه به غرفه این کارگروه نسبت به بهره‌مندی از تسهیلات خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران بهر‌مند شوند.
آخرین فرصت ناشران برای بهره‌مندی از تسهیلات کارگروه انتخاب و خرید کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با توجه به این که برخی از ناشران خصوصی نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه اجاره‌بهای غرفه خود اقدام کرده‌اند اما نام آن‌ها در فهرست ارسالی به کارگروه انتخاب و خرید کتاب قرار ندارد، این کارگروه به منظور بهرهمندی این گروه از ناشران مهلتی را جهت معرفی مقررکرده است.

بر این اساس، این گروه از ناشران می‌توانند از روز دوشنبه 17/2/97 تا روز چهارشنبه 19/2/97 به عنوان آخرین مهلت به کارگروه انتخاب و خرید کتاب سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کنند.

ناشران مزبور می‌‌توانند با مراجعه به دفتر گروه انتخاب و خرید کتاب مستقر در طبقه فوقانی شبستان (ضلع شمالی، روبروی راهروی 22-21 ) از ساعت 10:3 تا 13 و تحویل فیش پرداختی اجاره‌بها از این فرصت بهره‌مند شوند.

بدیهی است پس از بازه زمانی یاد شده این گروه در قبال درخواست خرید مسئولیتی نخواهد داشت.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: