کد خبر: 34925
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 خرداد 1397 - 13:15

داخلی

»

اخبار کتاب

تجدید چاپ داستان‌های شاهزاده خانم برای بچه‌ها

منبع : لیزنا
کتاب «داستان‌های شاهزاده خانم برای بچه‌ها» به انتخاب فیونا واترز با ترجمه لاله جعفری از سوی انتشارات قدیانی در نوبت چاپ دوم منتشر و روانه بازار کتاب شد.
تجدید چاپ داستان‌های شاهزاده خانم برای بچه‌ها

به گزارش لیزنا بر روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، این کتاب شامل 13 داستان با مزه و خنده دار است.

در قسمتی از کتاب آمده:

«همه چیز از آن روز عصر سر عصرانه شروع شد. بابا داشت چای دم می‌کرد و مامان هم برنامه شصت دقیقه تلویزیون را تماشا می‌کرد. نا گهان صدای زنگ در بلند شد. برادر کوچولویم متیو، فریاد زد: من باز می‌کنم... صدای قدم‌های سنگینی را شنیدیم که از پله‌های هال پایین می‌آمد...»

کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال مؤسسه انتشارات قدیانی) کتاب "داستان‌های شاهزاده خانم برای بچه‌ها" را در نوبت چاپ دوم، تیراژ یک هزار و 650 نسخه با قیمت 12 هزار تومان منتشر نمود.

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونیکی نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: