کد خبر: 35002
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 24 خرداد 1397 - 09:51

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری جلسه هیأت امنای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و  ارتباطات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد

منبع : لیزنا
ارائه گزارش عملکرد پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر   ارتباطات، بررسی ساختار تفصیلی تشکیلات پژوهشگاه و ارائه گزارش حسابرس منتخب هیأت امنا، از جمله مباحث مطرح‌شده در این جلسه بود.
برگزاری جلسه هیأت امنای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و  ارتباطات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این جلسه که سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار شد، محمد سلگی؛ رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر هیأت امنا، در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای هیات امنا به‌ویژه دکتر محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای جدید، به روند برگزاری این جلسه اشاره کرد و خواستار برگزاری جلسات منظم هیات در هر فصل شد.

در ادامه جلسه، دکتر سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای پژوهشگاه نیز با خیرمقدم به اعضا، ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر پژوهشگاه باشیم. وی با اشاره به موقعیت علمی و حقوقی محسن جوادی و دکتر فقهی‌زاده، اعضای جدید هیات امنای پژوهشگاه، تصریح کرد: امید است با حضور ایشان، مناسبات میان وزارت فرهنگ با پژوهشگاه قوی‌تر از گذشته شکل بگیرد.

رئیس هیات امنای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزاری منظم جلسات هیات امنای پژوهشگاه را عامل اطمینان مدیریت خواند و تصریح کرد که برگزاری این جلسات مانع اعمال سلیقه مدیریتی می‌شود.

وزیر فرهنگ همچنین با اشاره به گذشته خوب و جایگاه معتبر پژوهشگاه و نیز ترکیب فعلی هیات امنا تأکید کرد پژوهشگاه به عنوان یک جریان و نهاد بسیار موثر در حوزه فرهنگ و هنر، هم در داده‌ها، هم در تحلیل‌ها و هم در پژوهش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی می‌تواند از موقعیت بهتری برخوردار باشد و طرحها و برنامه‌های پژوهشگاه با قوت بیشتری اجرا شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: