کد خبر: 35395
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 تیر 1397 - 16:30

داخلی

»

اخبار کتاب

 آموزش زبان فارسی در استانبول طی ماه های اخیر

منبع : لیزنا
فارسی‌آموزان دانشگاه استانبول در دوره دانش‌افزایی زبان فارسی در دانشگاه گیلان شرکت کردند.
 آموزش زبان فارسی در استانبول طی ماه های اخیر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جمعی از دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول و مرکز زبان فارسی وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول طی روز جمعه، 8 تیرماه جهت شرکت در دوره دانش‌افزایی زبان فارسی دانشگاه گیلان عازم ایران شدند.

این دوره 8 تا 29 تیرماه با هدف تقویت زبان فارسی دانشجویان و آشنایی آنها با فرهنگ و ادبیات ایران اسلامی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

در آیین بدرقه این گروه، رضا باقرزاده، کارشناس وابستگی فرهنگی کشورمان با اشاره به پیشینه فرهنگی، زبانی و تاریخی دو کشور ایران و ترکیه گفت: این سفر فرصت خوبی است تا شما بتوانید با فرهنگ و ادبیات ایرانیان آشنا شوید.

دوره های بهاره زبان و ادبیات فارسی در  مرکز آموزش زبان و ادبیات فارسی در استانبول که از تاریخ 1/2/1397 آغاز شده بود در تاریخ 24/3/1397 به اتمام رسید.

این دوره ها در سه سطح مقدماتی، میانه و پیشرفته با حضور 60 فراگیر از کشورهای ترکیه، روسیه، لبنان، مصر، استرالیا و .غیره.. با استفاده از تکنولوژی آموزشی در مرکز آموزش زبان فارسی برگزار شد.

در آخر هر ترم از فراگیران امتحان پایانی مکتوب اخذ می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: