کد خبر: 35709
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397 - 13:26

داخلی

»

اخبار کتاب

اختتامیه دوره های آموزش زبان فارسی در بلغارستان

منبع : لیزنا
  مراسم اختتامیه دوره ­های آموزش زبان فارسی در مرکز آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صوفیه، برگزار شد.
اختتامیه دوره های آموزش زبان فارسی در بلغارستان

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی بنیاد سعدی، با پایان یافتن این دوره، زبان آموزان بلغاری که در آزمون های نهایی موفق شده بودند، گواهینامه آموزشی خود را از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران  و نمایندگی بنیاد سعدی دریافت کردند.

در این جلسه، استادان زبان فارسی و زبان آموزان، در یک گفتگوی صمیمانه با رایزن فرهنگی، نظرات خود را در مورد کلاس­های زبان فارسی بیان داشتند.

آزادی، نماینده بنیاد سعدی و رایزن فرهنگی کشورمان  با تقدیر و تشکر از استادان و زبان آموزان، اهتمام ایشان را در ترویج زبان فارسی  مورد تحسین قرار داد و اعلام کرد رایزنی فرهنگی سعی دارد با بهره­ گیری از سایر روش­ های آموزشی، روند یادگیری زبان فارسی را تسهیل کند.

آزادی در همین باره افزود: در این راستا از پیشنهادات استادان و زبان آموزان در جهت بهبود وضعیت آموزشی استقبال می­ کنیم.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در بلغارستان، مجری برگزاری کلاس های زبان فارسی در شهرهای صوفیه و پلودیف است که همواره با استقبال بلغاریان مشتاق به زبان فارسی مواجه شده است. این کلاس ها در دوره های مقدماتی، متوسطه و پیشرفته برگزار می شود و در آنها بیش از ٣٠ زبان آموز مشغول به یادگیری زبان فارسی هستند.

گفتنی است، همه ساله به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و بنیاد سعدی، نفرات برتر دوره­های زبان فارسی کشورهای مختلف، فرصت مسافرت آموزشی جهت شرکت در دوره­های دانش افزایی زبان فارسی را می­یابند و همچنین امکان ادامه تحصیل در دانشگاه ­های ایران را پیدا خواهند کرد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: