کد خبر: 35921
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 04 مرداد 1397 - 11:13

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری نخستین نشست وضعیت زبان فارسی در آفریقای غیرعربی

منبع : لیزنا
بنیاد سعدی، نخستین نشست تخصصی وضعیت زبان فارسی در کشورهای آفریقای غیرعربی (زیر صحرا) را روز شنبه، 6 مرداد97 ساعت 14 برگزار می کند.
برگزاری نخستین نشست وضعیت زبان فارسی در آفریقای غیرعربی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد سعدی، این بنیاد که متولی گسترش زبان فارسی در جهان است، نشست وضعیت زبان فارسی در حوزه کشورهای آفریقای غیر عربی (تانزانیا، اوگاندا، کنیا، سنگال، غنا، گینه، آفریقای جنوبی، سیرالئون نیجریه) را برگزار می کند.

این نشست با حضور کارشناسان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت امور خارجه، تنی چند از رایزنان فرهنگی و مسوولان انجمن های دوستی ایران و کشورهای مذکور در اتاق جلسات برگزار می شود.

در این نشست،  بستر اجتماعی و فرهنگی کشور های آفریقای غیر عرب برای گسترش زبان فارسی  بررسی می شود. همچنین وضعیت اقتصادی هر کدام از این کشورها و بنگاه های تجاری کشور ایران در این مناطق جهت فراهم آوردن زمینه های اشتغال فارسی آموزان ارزیابی می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: