کد خبر: 36165
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 مرداد 1397 - 08:49

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی مجله قرآنی، ادبی و هنری «شبنم»

منبع : لیزنا
مجله قرآنی، ادبی و هنری «شبنم» ویژه کودکان ۷تا ۱۱ سال سه شنبه، ۱۶ مردادماه در سرای اهل قلم رونمایی می شود.
رونمایی مجله قرآنی، ادبی و هنری «شبنم»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، آئین رونمایی از مجله قرآنی، ادبی و هنری «شبنم» ویژه كودكان ۷تا ۱۱ سال سه شنبه، ۱۶ مردادماه در سرای اهل قلم  برگزار می شود.

مجله قرآنی، ادبی و هنری «شبنم» ویژه كودكان ۷ تا ۱۱ سال  با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیكنام حسینی‌پور، مدیرعامل خانه كتاب و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.

این ماهنامه با رنگ آمیزی و گرافیك و تصویری سازی چشم نواز همراه با تلفیق ادبیات كودكانه و هنرمندانه  قصد دارد گامی در راه سلامت و جذب  كودكان و نونهالان به سمت قرآن بردارد.

صاحب امتیاز این ماهنامه قرآنی، ادبی، هنری مؤسسه خانه كتاب، مدیر مسئول آن عبدالهادی فقهی‌زاده، سردبیر هاجرخاتون قدمی جویباری و ناظرین محتوایی حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی و سید فخرالدین اسماعیلی هستند.

آئین رونمایی از مجله قرآنی، ادبی و هنری «شبنم» سه‌شنبه ۱۶ مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه خواجه نصیر، پلاک2 انجام می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: