کد خبر: 36905
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 شهریور 1397 - 10:00

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب « طبقه بندی علوم در تمدن اسلامی با تاکید بر نقش ایرانیان» معرفی می شود

منبع : روابط عمومي موسسه خانه كتاب
معرفی و بررسی کتاب « طبقه بندی علوم در تمدن اسلامی با تاکید بر نقش ایرانیان» دوشنبه ۱۹ شهریور ماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.
کتاب « طبقه بندی علوم در تمدن اسلامی با تاکید بر نقش ایرانیان» معرفی می شود

 به گزارش لیزنا، كتاب «طبقه بندي علوم در تمدن اسلامي  با تاكيد بر  نقش ايرانيان(قرن هاي سوم تا  يازدهم هجري» دوشنبه ۱۹ شهريور ماه در سراي اهل قلم  معرفي و بررسي مي شود.

در اين نشست، محمد باقر خزائيلي، يونس كرامتي  و اصغر منتظر القائم درباره كتاب « طبقه بندي علوم در تمدن اسلامي  با تاكيد بر  نقش ايرانيان» سخنراني مي كنند.

كتاب «طبقه‌بندي علوم در تمدن اسلامي با تاكيد بر نقش ايرانيان» به بررسي و تبيين انديشه و آراي دانشمندان در طبقه‌بندي علوم طي هشت فصل به تبيين موضوع پرداخته است. فلاسفه نخستين گروهي بودند كه به طبقه‌بندي علم، به صورت جدي، توجه كردند و در اين راه فارابي با تصنيف كتاب احصاء العلوم گامي اساسي در اين زمينه برداشت و به دنبال وي ديگر فلاسفه نيز به تكوين طبقه بندي علوم اهتمام ورزيدند.

معرفي و بررسي كتاب ««طبقه‌بندي علوم در تمدن اسلامي با تاكيد بر نقش ايرانيان» دوشنبه ۱۹ شهريور ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سراي اهل قلم به نشاني خيابان انقلاب اسلامي، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه نصير، پلاك۲ برپا مي‌شود

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: