کد خبر: 39303
تاریخ انتشار: شنبه, 24 فروردين 1398 - 11:39

داخلی

»

اخبار کتاب

ورود تمامی محموله‌های کتاب بخش بین الملل نمایشگاه کتاب به گمرک تهران

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
مدیر کمیته ناشران خارجی از ورود تمامی کتاب‌های خارجی به گمرک تهران خبر داد و گفت: 104 هزار عنوان کتاب خارجی از سوی ناشران و نمایندگی‎‌های نشر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.
ورود تمامی محموله‌های کتاب بخش بین الملل نمایشگاه کتاب به گمرک تهران

به گزارش لیزنا، احد رضایی با اشاره به ورود تمامی محموله‌های کتاب به گمرک تهران گفت: ناشرانی از کشورهای انگلستان، لبنان، سوریه، مصر، تونس، پاکستان، قطر، عراق و ترکیه به طور مستقیم در نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگانی از ناشران کشورهای آمریکا، آلمان، هند، ترکیه، هلند، بلژیک، سنگاپور، ایتالیا، روسیه، کانادا، کره جنوبی و ژاپن حضور خواهند داشت.

رضایی با اشاره به متراژ و تعداد کتاب‌های ناشران خارجی شرکت کننده در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: در بخش کتاب‌های لاتین متراژ غرفه‌ها دو هزار متر مربع است که 104 هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود که از این میان 41 هزار عنوان در بخش تازه‌های کتاب و 63 هزار عنوان نیز در بخش آزاد خواهد بود.

مدیر کمیته ناشران خارجی سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران ادامه داد: 1300 متر مربع نیز به ناشران عرب اختصاص پیدا کرده است که 33 هزار عنوان کتاب را عرضه می‌کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: