کد خبر: 40030
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 مرداد 1398 - 09:34

داخلی

»

اخبار کتاب

9 مرداد برگزار می شود

رونمایی از «فهرست توصیفی اطلس‌ها» ویرایش رحمت الله فتاحی

کتاب «فهرست توصیفی اطلس‌های جغرافیایی، تاریخی و نجوم فارسی» تالیف فاطمه فخری با ویرایش علمی دکتر «رحمت‌الله فتاحی» رونمایی می شود.
رونمایی از «فهرست توصیفی اطلس‌ها» ویرایش رحمت الله فتاحی

 به گزارش لیزنا، به همت کارگروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، از کتاب «فهرست توصیفی اطلس‌های جغرافیایی، تاریخی و نجوم فارسی» با ویرایش علمی دکتر «رحمت‌الله فتاحی» رونمایی می‌شود.

 این کتاب، تألیف «فاطمۀ فخری» است که به راهنمایی و ویراستاری علمی دکتر فتاحی و با ویراستاری ادبی دکتر «علی کرامتی‌مقدم» به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی منتشر شده است.

جلسۀ رونمایی از این کتاب با حضور اعضای انجمن علمی گروه جغرافیای خراسان رضوی و اساتید علم اطلاعات و دانش شناسی، جغرافیا و تاریخ و نجوم در روز چهارشنبه 9 مردادماه ساعت 11 در تالار شیخ بهائی، ساختمان بنیاد پژوهش های اسلامی حرم مطهر رضوی، برگزار می‌ شود.

کتاب «فهرست توصیفی اطلس‌های جغرافیایی، تاریخی و نجوم فارسی» با تأکید بر فهرست‌نویسی نقشه‌ها و تدوین الگوی مناسب ذخیرۀ الکترونیکی تألیف شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: