کد خبر: 27767
تاریخ انتشار: شنبه, 14 اسفند 1395 - 14:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

کتاب «گسترش رده اسلام (BP)» در کتابخانه ملی نقد می‌شود

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری و اطلاع رسانی قم با همکاری اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و  هجدهم اسفندماه نشست نقد کتاب «گسترش رده اسلام (BP)» در کتابخانه ملی ایران برگزار می کند.
 کتاب «گسترش رده اسلام (BP)»  در کتابخانه ملی نقد می‌شود

به گزارش لیزنا، این نشست چهارشنبه هجدهم اسفندماه با حضور سید ابراهیم عمرانی،جانشین رئیس شواری تامین منابع وزارت علوم؛ غلامرضا فدایی عراقی، استاد و پژوهشگر حوزه کتابداری؛ و ویراستاران اثر (تعدادی از کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی) از ساعت ۱۰تا ۱۲ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی،سالن اندیشگاه فرهنگی برگزار خواهدشد.

همچین مصطفی محفوظی ، متخصص حوزه فهرست نویس و طیبه حاج باقریان،کارشناس کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی، مسئول کمیته نسخ خطی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی قم به عنوان منتقدین این اثر حضور خواهند داشت.

با توجه به چاپ ویراست سوم کتاب «رده BP اسلام: گسترش رده اسلام بر اساس نظام رده‌بندی کنگره» و کاربرد فراوان این کتاب در کتابخانه های سراسر کشور به ویژه کتابخانه هایی که دارای منابع زیادی در حوزه اسلام می باشند، این نشست با هدف نقد و بررسی کتاب توسط متخصصین کتابداری و همچنین فعالین حوزه فهرست نویسی برگزار می گردد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: