کد خبر: 36034
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 مرداد 1397 - 09:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

دیدار معاون کتابخانه ملی ایران و معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع : لیزنا
صبحانه کاری میان «غلامرضا امیرخانی»؛ معاون کتابخانه ملی ایران و «عبدالهادی فقهی‌زاده»؛ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
دیدار معاون کتابخانه ملی ایران و معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در این جلسه و با توجه به اینکه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، گنجینه‌ای ارزشمند از آثار قرآنی ازجمله نسخه‌های خطی، نفایس و مرقعات قرآنی وجود دارد و نگهداری می‌شود، مذاکراتی درباره همکاری مشترک و بسط فعالیت‌های قرآنی صورت گرفت. همچنین به فراهم بودن زمینه برای فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی در حوزه قرآن و عترت مانند نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه اشاره شد و مقرر گشت تا همکاری مشترکی در برپایی نشست ها‌ی نقد و بررسی کتاب و همایش‌های تخصصی در حوزه های مرتبط صورت پذیرد.

گفتنی است، در آینده نزدیک، تفاهمنامه‌ای نیز میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تهیه و تدوین همکاری‌های مشترک به امضا برسد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: