کد خبر: 26152
تاریخ انتشار: جمعه, 12 آذر 1395 - 10:48

داخلی

»

خبردان

ارتقاء مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی قم به پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی

منبع : لیزنا
پیرو مصوبه هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ارتقا یافت.
ارتقاء مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی قم به پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی

  به گزارش لیزنا، به دنبال مصوبات جلسه ششم آبان ماه هیأت امنای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه مورخ ۲۶ آبان ماه سال‌جاری، ارتقای مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی به پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی را مصوب و ابلاغ کرد.


در نامه حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی رئیس هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است:

مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی به پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با سه گروه پژوهشی: ۱) تدوین سازمان‌های دانش؛ ۲) سازمان‌دهی اطلاعات و مدارک و ۳) اشاعه اطلاعات و دانش تبدیل شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: