کد خبر: 24847
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 مرداد 1395 - 10:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

​ تور «یک روزه در کتابخانه و موزه ملی ملک»/ سفری در راه‌روهای زمان

منبع : لیزنا
سومین مرحله تور ویژه گردشگری «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک»، هم‌زمان با برگزاری هشتمین جشنواره ماه هشتم در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران برگزار می‌شود.
​ تور «یک روزه در کتابخانه و موزه ملی ملک»/ سفری در راه‌روهای زمان

 به گزارش لیزنا،  در این برنامه جذاب و متفاوت، درهای پشت صحنه موزه ملی ملک به مناسبت فرارسیدن جشن‌های میلاد امام رضا علیه‌السلام و دهه کرامت برای میهمانان و گردشگران این تور گشوده خواهد شد تا از مکان‌های نادیده کتابخانه و موزه بازدید کنند.

 

 تور «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک» سفری در راه‌روهای زمان است؛ آغاز آن به سال‌های دهه بیست خورشیدی بازمی‌گردد، از قطعه‌زمینی که حاج حسین آقا ملک، به نیت ساخت بنایی بزرگ برای کتابخانه و موزه‌اش وقف کرد تا برنامه‌های آینده کتابخانه و موزه ملی ملک در دهه‌های بعد. پایان سفر، به امروز می‌رسد؛ جایی در صحنه و پشت صحنه کتابخانه و موزه ملی ملک.

 درهای همه بخش‌های کتابخانه و موزه، از تالارهای گوناگون تا بخش‌های مرمت، تاسیسات و اداری به روی گردشگران باز می‌شود؛ تنها بلیت ورود به بخش‌های گوناگون، بخت و اقبال‌تان خواهد بود. راهنمایان گردشگری و موزه، مهمانان را در این سفر تاریخی همراهی می‌کنند تا نیم‌روزی به یادماندنی برایشان رقم بزنند. میهمانان تور، بدین‌ترتیب هیجان تماشای پشت صحنه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک را تجربه خواهند کرد. تفاوت تورِ یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک با تورهای دیگر آن است که اگر گردشگران در زمان‌های عادی به این گنجینه بیایند تنها تالارها و آثار موزه‌ای را به همراه نمایشگاه‌های دوره‌ای خواهند دید. در این تور مهمانان به پشت صحنه می‌ روند. شرکت‌کنندگان تور در واقع میهمان پشت صحنه‌های کتابخانه و موزه ملی ملک‌اند.

 

تور «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک» به رایگان در تاریخ‌های 14، 16 و 17 مرداد 1395 خورشیدی از ساعت 9 تا 13 برگزار می‌شود. کتابخانه و موزه ملی ملک، از گردشگران دعوت می‌کند در این مهمانی به گونه‌ای متفاوت به موزه ملی ملک گام بگذارند، زیبایی‌های تاریخ ایران را ببینند، درباره آثار آن بشنوند و یک تجربه هیجان‌انگیز و متفاوت از سر بگذرانند.

علاقه‌مندان به حضور در تور «یک روز میهمانی در کتابخانه و موزه ملی ملک» می‌توانند در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه، پنجم تا هفتم مرداد 1395 خورشیدی از ساعت 10 تا 16 با شماره تلفن 09195515864 تماس گرفته و نام خود را به عنوان میهمان این تور بنویسند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: