کد خبر: 25723
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 آبان 1395 - 11:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راهیابی 3 کتابدار یزدی به مرحله پایانی جشنواره قصه گویی

منبع : لیزنا
3 تن از پنج کتابدار یزدی راه‌ یافته به مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موفق به حضور در مرحله بین‌المللی و پایانی این جشنواره شدند.
راهیابی 3 کتابدار یزدی به مرحله پایانی جشنواره قصه گویی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در آئین پایانی مرحله‌ استانی این جشنواره‌ که در روزهای‌ نهم و دهم آبان‌ ماه در مجتمع فرهنگی کانون پرورش یزد برگزار شد، مریم علیخانی، کتابدار شهرستان میبد با قصه‌ «چاق چاق چاق»، فاطمه‌السادات موسوی، کتابدار شهرستان اردکان با قصه «آسیاب بچرخ» و حمیده حایری، کتابدار شهرستان مهریز با قصه «کلوچه گردویی چه مزه‌ای داشت؟» موفق شدند از بخش آزاد به مرحله بین‌المللی نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کانون راه پیدا کنند.

 

در مرحله استانی این جشنواره 155 نفر قصه‌گو در بخش‌های قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، نوجوانان، آزاد و مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان باهم به رقابت پرداختند که در پایان، 34 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

 مرحله پایانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: