کد خبر: 26016
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 آذر 1395 - 10:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در نشست کتاب‌خوان شهر قم

از کتاب بریل «پیامبر و قصه‌هایش» رو نمایی شد

منبع : لیزنا
همزمان با گرامیداشت ایام کتاب، کتابخوانی و کتابدار، 2 جلد از مجموعه 5 جلدی کتاب «پیامبر و قصه هایش»، تالیف غلامرضا حیدری ابهری رونمایی و آثار وی در بخش کودک و نوجوان معرفی شد.
از کتاب بریل «پیامبر و قصه‌هایش» رو نمایی شد

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، نشست کتاب‌خوان در محل کتابخانه آیت الله خامنه‌ای و با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءاله جباری و شماری از کتابداران و کارشناسان برگزار شد.

در نشست کتاب‌خوان 12 نفر از کودکان و نوجوانان علاقمند به مطالعه حضور داشتند و آثار حیدری ابهری از جمله کتاب‌های «پیامبر و قصه‌هایش»، «شهر ضرب‌المثل‌ها»، «مواظب جریمه خدا باش»، « نگاهی به زندگانی حضرت فاطمه معصومه»، « چهل حدیث، چهل حکایت»، « خداشناسی قرآنی کودکان»، «محمد مثل گل بود»، « یک روز در غدیر خم» و « دائره‌المعارف اسلام» را ارائه کردند.

همچنین نویسنده این کتاب، حجت الاسلام والمسلمین حیدری ابهری، به خوانش قصه و شعر برای کودکان و نوجوانان پرداخت و با بازدید از کتابخانه آیت الله خامنه‌ای، با فعالیت‌های فرهنگی و خدمات‌رسانی این کتا‌خانه آشنا شد.

در ادامه زهرا کیانی، از تصویرگران کتاب درحوزه کودک و نوجوان، در مورد نحوه تصویرسازی و پردازش آن در این کتاب توضیح داد.

زهرا کیانی تصویرگری کتاب «آسمانی به رنگ خون» نوشته لعیا اعتمادی و همچنین طراحی عروسک های ملی محسن و زینب را نیز در کارنامه هنری خود جای داده است. از این عروسکها به همراه نمایشگاه تصویرسازی کتاب، در همایش تجلیل از کتابداران استان قم، توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی رونمایی شد.

 

در پایان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با اهدای لوح سپاس، از حیدری ابهری و ارائه دهندگان آثار وی در نشست کتاب‌خوان تقدیر کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: