کد خبر: 26021
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 آذر 1395 - 11:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معاون فرماندار بشرویه مطرح کرد:

از خیران برای کمک به کتابخانه‌های عمومی دعوت می‌شود

منبع : لیزنا
معاون فرماندار بشرویه دعوت از خیران برای کمک به کتابخانه‌های عمومی بشرویه در دستور کار قرار داد.
از خیران برای کمک به کتابخانه‌های عمومی دعوت می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، معاون فرماندار شهرستان بشرویه، دعوت از خیران را از جمله اقدامات برای حمایت از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عنوان کرد و گفت: متأسفانه در این زمینه کار چندانی نشده و با توجه به مشکلات اعتباری، دعوت از خیران در این زمینه در دستور کار است.

مرادی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای امسال کتابخانه عمومی شهرستان بشرویه را 7 میلیون تومان عنوان کرد و در مورد میزان آن توضیح داد: این اعتبار در زمان فرماندار سابق و نقل و انتقالات بسته شده است.

وی افزود: در سال جاری، کتابخانه عمومی ارسک 5 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار دارد. با توجه به این مبالغ 180 میلیون تومان از محل ماده 180 برای کتابخانه‌های عمومی در نظر گرفته شد؛ اما هنوز تخصیص‌ها ابلاغ نشده است.  سال گذشته کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه 13میلیون تومان اعتبار داشت که صددرصد محقق شد. از این میزان، 10 میلیون تومان برای کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(ع) ارسک و 3 میلیون تومان هم ویژه کتابخانه عمومی ملا عبدا... بشرویِ بشرویه بود.


خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: