کد خبر: 27122
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 بهمن 1395 - 12:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قصه‌گویی و تهیه کاردستی در کتابخانه علامه شیخ مفید اسلامیه خراسان جنوبی

منبع : لیزنا
جلسه معرفی و قصه‌گویی از کتاب‌های «ترانه‌های کی بود؟ کی بود؟»، «روزی که آموس بیمار شد» و «64 قصه برای کودکان» با حضور نونهالان مهد کودک کوثر در بخش کودک کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید اسلامیه برگزار شد.
قصه‌گویی و تهیه کاردستی در کتابخانه علامه شیخ مفید اسلامیه خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردوس از برگزاری جلسه قصه‌گویی در کتابخانه علامه شیخ مفید اسلامیه این شهر خبر داد.

به گفته وی در این جلسه که با حضور تعدادی از کودکان پیش دبستانی کوثر در بخش کودک کتابخانه برگزار شد، کتابدار کتابخانه ضمن قصه گویی از کتاب «64 قصه برای کودکان» نوشته مژگان شیخی، دو کتاب «ترانه های کی بود؟ کی بود؟» نوشته ناصر کشاورز از مجموعه کتاب‌های نورسیده کتابخانه و «روزی که آموس بیمار شد» نوشته فیلیپ سی. استید از سری کتاب‌های کتاب‌خوان ماه را برای کودکان معرفی کرد.

او افزود: در ادامه، کودکان به 3 گروه 4 نفره تقسیم شده و هر گروه با کمک کتابدار بر اساس قصه خوانده شده، کاردستی تهیه کردند. در پایان این جلسه نیز ضمن عضویت کودکان در این کتابخانه، هدایایی از طرف کتابخانه به آن‌ها اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: