کد خبر: 27289
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 بهمن 1395 - 09:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«صدای پای دیروز» در امیدیه خوزستان نقد و بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، جلسه نقد و بررسی کتاب «صدای پای دیروز» به قلم حکیمه کمایی را برگزار می‌کند.
«صدای پای دیروز»  در امیدیه خوزستان نقد و بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه، کتاب «صدای پای دیروز» اثری در خصوص زندگی و خاطرات رزمندگان و ایثارگران استان خوزستان است.

رئیس روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی شهرستان امیدیه هدف از برگزاری این نشست را از یک سو، ارج نهادن به مقام شامخ رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و به خصوص رزمندگان و ایثارگران شهرستان امیدیه، و از سوی دیگر، معرفی کتب و نویسندگان بومی شهرستان عنوان کرد.

محمدرضا شکاری افزود، ستاره عرفانی،كارشناس ارشد و نویسنده كتب دفاع مقدس؛ مهرنوش گرجی، كارشناس ارشد و نویسنده كتب دفاع مقدس؛ زهرا باقری‌نیا مدرس دانشگاه و شاهرخ اعتباری، دبیر بازنشسته و فعال فرهنگی در این نشست حضور خواهند داشت.

حکیمه کمایی، نویسنده  بومی شهرستان امیدیه، شاعر، ترانه‌سرا خود در ایام هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی در پشت جبهه داشته و روح دفاع مقدس را به خوبی درک کرده است.

این جلسه روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه ساعت 14:30 در شهرستان امیدیه، سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: