کد خبر: 27709
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 اسفند 1395 - 11:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» درکتابخانه عمومی همدان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» خبر داد.
برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» درکتابخانه عمومی همدان

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، از برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» و با محوریت بزرگداشت مرحومه مرضیه حدیدچی(دباغ) خبر داد و اظهار کرد:‌ همواره از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی سلسله‌ نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای در سطوح مختلف در حوزه‌های؛ تخصصی، مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست کتاب‌خوان با موضوع «اسوه‌های فاطمی» به صورت ویژه برگزار خواهد شد، گفت: این نشست چهارمین نشست ویژه استان درسال 95است که چهارشنبه یازدهم اسفندماه از ساعت 10 الی 12 در تالار فجر همدان، برگزار خواهدشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه در این نشست به معرفی کتاب‌های چاپ شده با موضوع شخصیت مرضیه حدیدچی دباغ (حدیدچی) خواهیم پرداخت، افزود: 9 عنوان کتاب در کشور در رابطه با مرحومه دباغ چاپ شده که به تمام آنها در این نشست پرداخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه نفر از شخصیت‌های مطرح در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزشی، حوزه علمیه، دانشیاران و سپاه پاسداران کتاب‌های دباغ را معرفی خواهندکرد، افزود: در این مراسم از خاطره‌گویی خانواده مرحومه حدیدچی استفاده خواهیم کرد و تقدیر از آنها را نیز در برنامه داریم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: