کد خبر: 30122
تاریخ انتشار: شنبه, 04 شهریور 1396 - 12:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح کتا‌بخانه سیار روستایی کانون در سرخه‌ سمنان

منبع : لیزنا
وزیر جدید دادگستری، نخستین کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرخه استان سمنان را افتتاح کرد.
افتتاح کتا‌بخانه سیار روستایی کانون در سرخه‌ سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نخستین کتابخانه سیار روستایی کانون سرخه به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان راه‌اندازی شد.

این کتا‌خانه سیار خودرویی است با200 عنوان و نزدیک به 700 جلد کتاب که فعالیت خود را آغاز کرده و مانند سایر کتاب‌خانه‌های کانون با تازه‌های کتاب تجهیز شده و چندین روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مهدی جمال مدیرکل کانون سمنان گفت: این کتا‌خانه سیار در پی بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق حاشیه شهر، روستایی و محروم شهرستان سرخه که امکان استفاده از کتا‌خانه‌های ثابت را ندارند، گشایش یافته است.

جمال با اشاره به فعالیت سه کتابخانه سیار روستایی شاهرود، دامغان، گرمسار و یک کتابخانه سیار شهری در سمنان، افزود: یک کتابخانه سیار روستایی نیز به زودی در میامی راه‌اندازی و راهی روستاهای تابعه این شهرستان می‌شود.

 

گفتنی است؛ در این آیین که سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری دولت دوازدهم، محمدرضا خباز استاندار سمنان، جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، مربیان، اعضا و والدین حضور داشتند، اعضای کودک کانون به زبان سرخه‌ای به مهمانان خیرمقدم گفتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: