کد خبر: 30303
تاریخ انتشار: شنبه, 11 شهریور 1396 - 13:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جمع کودکان عشایر

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت با سفر به منطقه محروم کوهرنگ در کلاس قصه‌گویی کودکان عشایری شرکت کرد.
حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جمع کودکان عشایر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، فرهاد خلیل مقدم، ۷ شهریورماه به مناسبت هفته دولت با سفر به منطقه محروم و عشایری کوهرنگ در جمع صمیمانه کودکان عشایری حضور پیدا کرد. در این برنامه کتابخانه داراب افسر بختیاری چلگرد با ردیف‌هایی از صندلی‌های کوچک و بزرگ، میزبان ۵۰ نفر از کودکان عشایر کوهرنگی بود؛ کودکان با لباس محلی و خواندن شعر زیبایی به لهجه بختیاری از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان استقبال کردند.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بر اهمیت کتابخوانی و تأثیر آن بر آینده کودکان اشاره کرد و ضمن معرفی کتاب «حیات پاکان» نوشته مهدی محدثی، به قصه‌گویی از بخش‌هایی از این کتاب برای کودکان پرداخت.

شعرخوانی، قصه‌گویی و ساخت کاردستی از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در این برنامه بود.

 

گفتنی است شهرستان کوهرنگ به مرکزیت شهر چلگرد در ۸۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده است که بزرگ‌ترین جامعه ایلی کشور یعنی ایل هفت لنگ بختیاری را در خود جای داده است؛ این شهرستان با داشتن ۲ باب کتابخانه در حال خدمت‌رسانی در حوزه کتاب و کتابخوانی به مردم منطقه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: