کد خبر: 30686
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 12:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب «کربلا جاری است» در فرهنگسرای فردوس

منبع : لیزنا
 همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب «کربلا جاری است» در راستای اشاعه‌ دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس در فرهنگسرای فردوس برپا شده است.
نمایشگاه کتاب «کربلا جاری است» در فرهنگسرای فردوس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، کتابخانه فرهنگسرای فردوس با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی و در راستای اشاعه‌ هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را در طول این هفته برگزار می کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه که همزمان با دهه اول محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و با شعار محوری «کربلا جاری است» برپا شده، معرفی آثار و کتاب های منتخب در حوزه جنگ و ایثار و شهادت در راستای ترویج هرچه بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن در بین آحاد جامعه به ‌ویژه نسل جوان است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44081043 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: