کد خبر: 31407
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 آبان 1396 - 09:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب گنج دانایی در اهواز افتتاح شد

منبع : لیزنا
نمایشگاه کتاب گنج دانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در کتابخانه مرکزی اهواز برپا شد.
نمایشگاه کتاب گنج دانایی در اهواز افتتاح شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، آیین افتتاح نمایشگاه کتاب «گنج دانایی» به مناسبت ایام اربعین حسینی و پاسداشت هفته کتاب و کتابحوانی با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کتابخانه مرکزی برگزار شد.

منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در این مراسم گفت: یکی از راه‌های دسترسی مردم به کتاب برپایی نمایشگاه‌های مناسبتی است و امروز با آغاز این رویداد فرهنگی، به پیشواز هفته کتاب و کتابخوانی می‌رویم. هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه دسترسی آسان مردم به کتاب و کمک به همشهریان اهوازی برای انتخاب بهتر بوده است. در این نمایشگاه خلاقیت‌هایی به کار گرفته شده و به مدت یک ماه در سه بخش عمومی، کودک و نوجوان و کمک‌درسی فعالیت خواهد کرد.

کوهی رستمی اضافه کرد: این نمایشگاه با ۵ هزار عنوان کتاب در بخش‌های مختلف مذهبی، روان شناسی، ادبیات، رمان، تاریخ، پزشکی، داستان‌های کودک و نوجوان، زبان‌های خارجه، قرآن و مفاتیح با تخفیف  ۴۰ درصد برگزار شده است.

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در طول سال و مناسبت‌های مختلف، خدمت‌رسانی در حوزه فرهنگ است. مردم خوزستان در سال‌های اخیر با خرید بیش از ۱ میلیارد تومان در نمایشگاه‌های کتاب استان نشان دادند که به کتاب علاقه دارند و کتاب وارد سبد اقتصادی خانواده‌های خوزستانی شده است.

 

گفتنی است، شهروندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه کتاب گنج دانایی تا تاریخ ۳۰ آبان ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ به کتابخانه مرکزی خوزستان واقع در ساحلی غربی- جنب پارک دولت مراجعه نمایند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: