کد خبر: 32348
تاریخ انتشار: شنبه, 09 دی 1396 - 14:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«یک شیوه زندگی» در «باهم بخوانیم» فردوس معرفی می شود

منبع : لیزنا
 کتابخانه فردوس با برگزاری برنامه با هم بخوانیم، به معرفی، خوانش و بررسی داستان «یک شیوه زندگی» نوشته فرناندو سورنتینو می‌پردازد.
«یک شیوه زندگی» در «باهم بخوانیم» فردوس معرفی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، در نشست ادبی با هم بخوانیم کتابخانه فردوس در روز یکشنبه 10 دی ماه ساعت 16، داستان «یک شیوه زندگی» نوشته فرناندو سورنتینو از کتاب «خرمگس و زن ستیز» با حضور جعفر توزنده جانی به عنوان منتقد و مجری، معرفی و بررسی می شود.

این کتاب که اخیراً توسط نشر مروارید و با انتخاب و ترجمه «حسین یعقوبی» منتشر شده، مجموعه ای از داستان های طنز از نویسندگان جهان است؛ آنچه «خرمگس و زن ستیز» را از دیگر مجموعه های طنز آمیز متمایز می کند تنوع و انتخاب داستان هایی است که هریک از نظر نوع نگاه نویسنده به مقوله طنز و قالب ها و ژانرهایی که هر نویسنده برای نوشتن داستان خود به سراغ آنها رفته با یکدیگر متفاوت اند. «مردی که با خودش ازدواج کرد»، «یک شیوه زندگی»، «ماهی جهان وطن»، «ملکه کیوک»، «دادگاه مرد مرده» و... از جمله داستان های این مجموعه است.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: