کد خبر: 32462
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 دی 1396 - 20:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین رونمایی از کتاب «پدر، پرنده، سفر» در چهار محال و بختیاری برگزار شد

منبع : لیزنا
کتاب «پدر، پرنده، سفر» اثر لیلا جعفری قهفرخی با حضور مؤلف اثر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرخشهر رونمایی شد.
آیین رونمایی از کتاب «پدر، پرنده، سفر» در چهار محال و بختیاری برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، در ویژه‌برنامه‌ای با همکاری کتابخانه عمومی ملاصدرا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور لیلا جعفری قهفرخی، مؤلف اثر؛ محمدرضا سمیع، رئیس شورای اسلامی فرخشهر، اعضای شورا، اعضای کانون ادبی کتابخانه ملاصدرا  و جمعی از علاقه‌مندان از کتاب «پدر، پرنده، سفر» تألیف لیلا جعفری قهفرخی رونمایی شد.

در این مراسم لیلا جعفری، در خصوص هدف از تألیف این مجموعه شعر کودک گفت: این اثر با مضمون دفاع مقدس و در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای کودکان تألیف شده و شامل دوازده شعر در قالب چهارپاره است.

وحید برزگر از اساتید ادبیات فارسی، در خصوص این کتاب گفت: انتخاب وزن‌های کوتاه، به شاعر در سرودن این اشعار کمک کرده است؛ شاعر در این مجموعه با استفاده از نمادهای دفاع مقدس و واژگانی همچون «پرنده، گنجشک و پروانه» سعی در ایجاد فضا داشته و در این زمینه موفق بوده است.

شاهنامه‌خوانی، خوانش دست‌نوشته‌های ادبی نوجوانان، شعرخوانی شعرای شهر فرخ شهر و تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ضیافت بلا» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: