کد خبر: 32635
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 دی 1396 - 09:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«هرس» نسیم مرعشی نقد می شود

منبع : لیزنا
 کتاب «هرس» نوشته ی نسیم مرعشی دوشنبه 25 دی ساعت 18 با حضور نویسنده و فرحناز علیپور به عنوان منتقد در فرهنگ سرای ارسباران نقد و بررسی می شود.
«هرس» نسیم مرعشی نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، «هَرَس»روایتی برآمده از دلِ تاریخِ جنگِ طولانی ایران و عراق است. داستان مردی که سال ها بعدِ پایانِ جنگ پیِ همسرِ گمشده اش می گردد و او را در مکانی عجیب  پیدا می کند.

نسیم مرعشی سال 1362 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته ی مهندسی مکانیک ،نویسنده و فیلم نامه نویس است . کسب رتبه ی اول جایزه ی بیهقی برای داستان« نخجیر» سال 1392، رتبه اول نخستین دوره ی «جایزه داستان تهران» برای داستان «رود» سال 1393، نوشته مشترک فیلم نامه «فیلم بهمن» با مرتضی فرشباف سال 1393 از فعالیت های وی است .

همچنین کتاب «پاییز فصل آخرسال است» اولین داستان بلند این نویسنده یکی از پنج کاندیدای نهایی بهترین رمان «جایزه ادبی جلال آل احمد» معرفی شد . این کتاب روایت‌های موازی سه دختر جوان از وقایع تابستان و پاییز یک سال است که در نهایت همانند قطعات یک پازل تکه‌های مختلف داستان را در ذهن خواننده کامل می‌کند.

«هّرّس» دومین رمان «نسیم مرعشی» با روایتی از جنگ ایران وعراق توسط نشرچشمه در 185 صفحه به چاپ رسیده است.

 

علاقه مندان برای حضور دراین برنامه  می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی سیدخندان، خ جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818فرهنگسرای ارسباران تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: