کد خبر: 32783
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 بهمن 1396 - 12:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دوره هم‌افزایی مهارت‌های قصه‌گویی ویژه کتابداران استان اصفهان برگزار شد

منبع : لیزنا
 دوره «هم‌افزایی مهارت‌های قصه‌گویی» با حضور کتابداران بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان برگزار شد.
دوره هم‌افزایی مهارت‌های قصه‌گویی ویژه کتابداران استان اصفهان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان، دوره «هم‌افزایی مهارت‌های قصه‌گویی» با تدریس شاهدخت موسی زاده، فعال حوزه کودک و نوجوان و با حضور ۴۲ تن از کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه سال‌جاری در شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز برگزار شد.

 امیر هلاکویی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در ابتدای این دوره آموزشی با تأکید بر اهمیت مخاطب کودک و نوجوان به‌عنوان موضوعی زیرساختی برای کتابخانه‌های عمومی، تصریح کرد: بر ماست که با مشارکت، تمام همت خود را بر احیای ارزش و فضیلت کتابخوانی در جامعه معطوف کنیم؛ در این راستا توجه به گروه سنی کودک و نوجوان بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با تأکید بر نقش کتابداران حاضر در دوره آموزشی گفت: شایسته است شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی، شیوه‌های نوین قصه‌گویی را در قالب برگزاری کارگاه به سایر کتابداران استان، مادران و کودکان عضو کتابخانه‌ها منتقل کنند.

 

گفتنی است اصفهان یازدهمین استان میزبان دوره آموزشی است که کتابداران آن با مفاهیم اصولی قصه‌گویی آشنا می‌شوند. کتابداران در این دوره‌ها با اصول و تاریخچه قصه‌گویی و شیوه انتخاب قصه مناسب آشنا می‌شوند و قصه‌گویی را به‌صورت عملی تمرین می‌کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: