کد خبر: 34820
تاریخ انتشار: جمعه, 11 خرداد 1397 - 13:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از دانش‌آموزان برتر مسابقه انشاءنویسی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز همدان

منبع : لیزنا
مدیرعامل انحمن خیرین کتابخانه‌ساز همدان گفت: ۱۴۵ دانش‌آموز برتر در مسابقه انشاءنویسی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز همدان تقدیر شدند.
تقدیر از دانش‌آموزان برتر مسابقه انشاءنویسی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز همدان

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، سیده لادن هادئی؛ مدیرعامل مجمع خیرین کتابخانه‌ساز همدان از برگزاری مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برتر مسابقه انشاء‌نویسی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در همدان خبر داد و اظهار کرد: در پنج روز متوالی این مراسم در دبیرستان‌های دوره اول متوسطه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه «در راستای نهضت کتابخوانی و اهمیت مطالعه در زمستان سال گذشته با مسابقه انشاءنویسی برگزار شد»، گفت: این مسابقه با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش در پنج دبیرستان نواحی ۱ و ۲ شهر همدان برگزار شد.

مدیرعامل مجمع خیرین کتابخانه‌ساز همدان به موضوعات «چرا کتاب می‌خوانیم»، «چرا سطح مطالعه مفید در کشور ما بالا نیست؟» اشاره کرد و افزود: هدف جلب نظر دانش‌آموزان بود که به طور غیرمستقیم به اهمیت کتاب و کتابخوانی و جنبه‌های اساسی آن پرداختیم.

وی با بیان اینکه «با نظر دبیران مدارس سه نفر از دانش‌آموزان هرکلاس به عنوان دانش‌آموز برتر در این مسابقه انتخاب شدند»، گفت: پس از معرفی آنها به انجمن در مجموع از بین ۲ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز شرکت‌کننده در این مسابقه ۱۴۵ دانش‌آموز برتر شناخته شدند.

هادئی با اشاره به اینکه «دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و پسرانه نواب صفوی از ناحیه یک، دخترانه شهید امیر طلایی از ناحیه ۲ و پسرانه رضوانیان«۱»و«۲» در این مسابقه شرکت کردند»، بیان کرد: تصمیم بر این است که این مسابقه در دیگر دبیرستان‌ها و به صورت استانی برگزار شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: