کد خبر: 36008
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 مرداد 1397 - 10:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب شعر «برخیز خدا با تو کاری دارد»

منبع : لیزنا
مراسم شعرخوانی رضوی و رونمایی از کتاب شعر «برخیز خدا با تو کاری دارد»، هم‌زمان با سال‌روز میلاد پر برکت امام رضا علیه‌السلام، در کتابخانه و موزه ملی ملک، بزرگترین موقوفه فرهنگی ایران برپا شد.
برگزاری مراسم رونمایی از کتاب شعر «برخیز خدا با تو کاری دارد»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، مراسم شعرخوانی به مناسبت گرامی‌داشت سال‌روز ولادت امام رضا علیه‌السلام در کنار رونمایی از کتاب «برخیز خدای با تو کار دارد»، عصر چهارشنبه با حضور شاعران و استادان دانشگاه در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه به‌یادگارمانده از حاج حسین آقا ملک برگزار شد.

گروهی از شاعران، استادان دانشگاه و شخصیت‌های فرهنگی مانند سیدمحمد حسینی، ناصر فیض، مصطفی فیض (نویسنده کتاب)، علیرضا صالحی، حسن بیگی و محسن رضوانی در این برنامه فرهنگی شرکت کردند. محفلِ خوانش شعرهای رضوی در این مراسم برپا شد و شاعران برجسته سروده‌های خود را به محضر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام تقدیم کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: