کد خبر: 36542
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 مرداد 1397 - 14:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فعالیت های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی زنجان تشریح شد

منبع : لیزنا
اعضای ستاد اوقات فراغت شهرستان زنجان با حضور در کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی در جریان فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان قرار گرفتند.
فعالیت های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی زنجان تشریح شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان، با توجه به تنوع و گستردگی فعالیت های مربوط به اوقات فراغت در کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان به ویژه در فصل تابستان، اعضای ستاد اوقات فراغت شهرستان با حضور در کتابخانه عمومی سید افضل موسوی از نزدیک در جریان فعالیت ها و برنامه های کتابخانه های عمومی قرار گرفتند.

در این برنامه، بخش های مختلف کتابخانه و خدمات آن به مهمانان معرفی شد و سپس اعضای ستاد از برنامه های قصه گویی، کتابخوان، کلاس های خلاقیت و غیره بازدید کردند.

در ادامه نیز نشست جمع بندی فعالیت های فرهنگی شهرستان زنجان با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی برگزار شد.

در این نشست، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان ضمن ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان، گفت: در سال‌جاری بیش از دو هزار و پانصد برنامه مختلف فرهنگی در کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان اجرا خواهد شد. این برنامه ها شامل نشست های قصه گویی، نشست کتابخوان کتابخانه ای و مدرسه ای، برنامه های مناسبتی، نمایشگاه کتاب، مسابقات کتابخوان، جلسات آموزش قرآن، نهج البلاغه، دوره های داستان نویسی، نقاشی، چرتکه، رباتیک، لگو و غیره خواهد بود.

گفتنی است اعضای این ستاد متشکل از نمایندگان دستگاه ها و ادارات مختلفی نظیر فرمانداری، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، هلال احمر، جهاد دانشگاهی و غیره هستند که  در این بازدید، رضایتمندی خود را از اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در کتابخانه های عمومی ابراز داشتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: