کد خبر: 38483
تاریخ انتشار: شنبه, 06 بهمن 1397 - 10:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بازسازی کتابخانه مرکزی پارک‌شهر

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با حضور در محل پروژه بازسازی و مرمت کتابخانه عمومی پارک‌شهر تهران، از نزدیک در جریان آخرین مراحل بازسازی و مرمت این کتابخانه قرار گرفت.
پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بازسازی کتابخانه مرکزی پارک‌شهر

به گزارش لیزنا، دومین بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از پروژه مرمت و بازسازی کتابخانه مرکزی پارک‌شهر، چهارشنبه ۳ بهمن ماه، با همراهی روح‌الله هاشمی ذاکر، مشاور دبیرکل نهاد، اسماعیل شفاعی، معاون مالی و اداری نهاد، عباس نعمتی، مدیرکل حراست نهاد، علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به منظور پیگیری و نظارت بر روند بازسازی و مرمت این کتابخانه انجام شد.

امیرحسین رضوی، مسئول پروژه کتابخانه پارک‌شهر با ارائه گزارشی از پیشرفت بخش‌های مختلف پروژه گفت: از بازدید گذشته دبیرکل نهاد در تاریخ ۲۹ مرداد تا امروز، حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده که در طول این پنج ماه، ماهانه ۱۲ درصد پیشرفت داشته‌ایم که این موضوع در نوع خود کاری بی‌نظیر است. در مجموع پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که ۱۵ درصد باقیمانده نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و با روشن شدن کلیه دستگاه‌های تأسیساتی، کتابخانه را برای بهره‌برداری تحویل خواهیم داد.

علیرضا مختارپور نیز در این بازدید با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این پروژه، گفت: از ابتدای سال جاری تا انتهای آبان، ۵۳ کتابخانه جدید ساخته شده که انشاالله این عدد تا پایان سال به ۱۰۰ کتابخانه می‌رسد؛ در این میان سه کتابخانه مرکزی بجنورد، کتابخانه مرکزی مشهد و کتابخانه پارکشهر دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و برگ زرینی برای فرهنگ کشور و نظام خواهند بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: