کد خبر: 39298
تاریخ انتشار: شنبه, 24 فروردين 1398 - 09:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فراخوان نهاد کتابخانه های عمومی برای مشارکت در امدادرسانی فرهنگی

همراه با «بهار مهربانی» کودکان سیل‌زده را خوشحال کنیم

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور امدادرسانی به کودکان سیل‌زده، اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی در قالب پویش «بهار مهربانی» کرده است.
همراه با «بهار مهربانی» کودکان سیل‌زده را خوشحال کنیم

به گزارش لیزنا، اگرچه بروز حادثه سیل در مناطقی از کشور، نوروز امسال را برای هموطنان ما با تلخکامی و افسوس همراه کرد، اما مردم ایران همواره نشان داده‌ند شریک این غم و اندوه هستند و با بهار همدلی، شادی را به دل‌های غم‌دیده این عزیزان باز خواهد گرداند.

بر این اساس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور تسلّی دل غم‌دیدگان، کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی آواربرداری و امداد رسانی، اقدام به راه‌اندازی پویش «بهار مهربانی» در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی برای آسیب‌دیدگان این مناطق، کرده است.

در این جهت هموطنان در صورت تمایل می‌توانند کتاب‌ها و اسباب بازی‌های اهدایی قابل استفاده(در حد نو) خود را به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود تحویل دهند. کتاب‌ها و اسباب بازی‌های اهدایی دریافتی پس از تایید کارشناس منابع استان، از طریق ستاد آن استان تجمیع، آماده سازی و به ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان، ایلام و مازندران ارسال خواهد شد.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه این پویش با انتشار فراخوانی داخلی، از همکاران علاقمند به کار جهادی برای حضور در مناطق سیل زده دعوت کرد. همکاران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به نرم افزار سامان و تکمیل فرم مربوطه در این پویش ثبت نام کنند. نحوه اعزام همکاران نیز متعاقباّ اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود علاقه مندان می‌توانند به منظور اهدای کمک نقدی به سیل‌زدگان، هدایای خود را از طریق مبادی رسمی و مورد تایید به شرح ذیل اقدام کنند:

 ورود به بخش «پرداخت وجوهات شرعی» پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظّم رهبری(مدظله العالی) به آدرس  www.leader.ir

 شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر در تمامی بانک‌ها یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۴۴۴۹۹۹۶ نزد بانک ملت یا شماره گیری #۱۱۲*۷۸۰*

 شماره حساب ۳۳۳۳ به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) نزد بانک ملی یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: