کد خبر: 39377
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 فروردين 1398 - 10:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به منظور بررسی وضعیت مناطق سیل زده  انجام شد

حضور معاونان نهاد کتابخانه های عمومی در محل های اسکان سیل زدگان خوزستان

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
معاونان نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور بررسی میدانی وضعیت مناطق سیل زده برای اجرای برنامه های فرهنگی وارد خوزستان شدند و با حضور در یادمان شهدای هویزه، در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفتند.
حضور معاونان نهاد کتابخانه های عمومی در محل های اسکان سیل زدگان خوزستان

به گزارش لیزنا، امین متولیان،معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی و اسماعیل شفاعی معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن حضور در یادمان شهدای هویزه در جریان برنامه های فرهنگی انجام شده برای کودکان سیل زده قرار گرفتند.

بر این اساس معاونان نهاد صبح امروز پس از ورود به استان خوزستان از ۲ اردوگاه حمیدیه و سوسنگرد، محل اسکان سیل زدگان، بازدید کردند. همچنین پیش از ظهر امروز در برنامه کاروان فرهنگی بهار مهربانی که در جوار یادمان شهدای هویزه به اجرای برنامه می پردازد حضور یافتند.

سفر دور روزه معاونان نهاد فردا با بازدید از اردوگاه های شهرستان شوش و اردوگاه های صفاک و رامین، محل اسکان سیل زدگان ادامه پیدا می کند.

گفتنی است هدف از حضور معاونان نهاد کتابخانه های عمومی کشور بازدید میدانی از میزان ظرفیت اجرای برنامه های فرهنگی در محل اسکان سیل زدگان است تا در کمیته ای که بدین منظور در نهاد کتابخانه های عمومی کشور تشکیل شده برنامه ریزی های بهتر و دقیق تری انجام شود.

کتابداران مناطق جنگی
|
Iran
|
1398/02/07 - 18:26
0
5
ضمن تشکر از مسئولان نهاد ,درخواست اجرا کردن بخشنامه احکام مناطق درگیر و جنگی کارکنان نهاد که غالبا در مناطق جنگ زده(و سیل زده و محروم) هست و کارکنان نهاد در این مناطق جزء خانواده شهدا, ایثارگران و جانبازان عزیز هستند هم توجهی بشه و بخشنامه فوق را که یکسال هست سایر سازمانها مورد اجرا قرار دادند هم در نهاد اجرا بشه .امیدوارم شما رسانه محترم پیام همه ما کتابدران و کارکنان مناطق فوق را منتشر و به اطلاع مسئولین نهاد برسانید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: