کد خبر: 25104
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 شهریور 1395 - 14:35

داخلی

»

اخبار کتاب

با تصویب شورای سیاستگذاری

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 13 تا 23 اردیبهشت 96 برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 نخستین دوره شورای سیاستگذاری سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور اعضای این شورا در محل وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 13 تا 23 اردیبهشت 96 برگزار می‌شود

  به گزارش لیزنا، در این جلسه ضمن قدردانی از علی اکبر اشعری که به عنوان سخنگوی این شورا در دوره قبل نمایشگاه فعالیت می کرد همایون امیرزاده به عنوان سخنگوی شورای سیاستگذاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شد.

 

همچنین در این جلسه 13 تا 23 اردیبهشت ماه 1396 به عنوان زمان برگزاری سی امین نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

 تشکیل کارگروهی متشکل از مجتبی عبدالهی، امیرمسعود شهرام نیا و مهدی اسماعیلی راد با هدف پیگیری بهشازی و ارتقای کیفی امکانات محل برگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر مصوبات جلسه این شورا بود.

 اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران در ادامه مصوب کردند دو گزارش کارشناسی با موضوع های «تاثیر اقتصادی نمایشگاه کتاب تهران بر نشر کشور» و «ارزیابی کارکردهای فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران» تهیه و ارائه شود.

 

گفتنی است در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سید عباس صالحی، علی اکبر اشعری، امیر مسعود شهرام نیا، سید محمد بهشتی، اصغر سید آبادی، همایون امیرزاده، محمد حمزه زاده، فریدون عموزاده خلیلی، مهدی اسماعیلی راد، مرتضی کاظمی، محمدرضا توکل صدیق و محمد سلگی حضور داشتند.

علیرضایونس زاده حقیقی شاعر
|
Germany
|
1396/02/21 - 14:48
0
0
ازوزارت فرهنگ وارشاداسلامی وشهرداری تهران وتمام دست انر کاران سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در برگزاری این رویداد عظیم فرهنگی تشکروقدردانی میکنم (www.youneszade.ir)
مرتضی
|
Iran
|
1396/02/03 - 12:54
0
0
سلام..اونایی که دانش آموز و دانشجو نیستن و میخوان کتاب بخرن ..چجوری بن تهیه کنن..یا بهشون تعلق نمیگیره..سالهاست هر جا که اسم نمایشگاه کتاب میاد ، اولین چیز شلوغی و ازدحام بازدید کنندگان این نمایشگاهه که به ذهن خطور میکنه، و خیلیها هم میگن که از شلوغی و ازدحامش فراری هستن، اما نظر من عکس اینه ، یعنی یکی از قشنگیها و زیباییهای یه نمایشگاه فرهنگی و علمی همچون کتاب، به تعداد بازدیدکنندگانش بستگی داره و همینه که به من انرژی میده ، یعنی با دیدن این شور و شوق و هیجان مردم و مخصوصا" قشر جوان و دانشجو همیشه هم خودم رفتم و هم به اطرافیانم اینو گفتم و اونارو قانع کردم که این شلوغی جدای از شلوغی مترو، اتوبوس و سایر مکانهای عمومی هستش،امیدوارم امسال خیلی خیلی بیشتر از سالهای دیگه مردم عزیز کشورمونو تو این نمایشگاه ببینیم..با تشکر
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: