کد خبر: 27418
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 بهمن 1395 - 10:21

داخلی

»

اخبار کتاب

417 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان حضوردارند

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان با حضور417 ناشر ازسراسرکشور خبرداد.
417 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان حضوردارند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و هجدهمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان با حضور417 ناشرازسراسرکشور روز 24 بهمن‌ماه  درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان افتتاح می‌شود.

دراین دوره ازنمایشگاه 59 هزار و 667 عنوان کتاب درموضوعات مختلف در240 غرفه به نمایش گذاشته می‌شود. از این استان 30 ناشربه صورت مستقیم درنمایشگاه حضوردارند. دربخش فروش متمرکز کتاب‌هایی از 40 ناشر که امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند عرضه می‌شود. مبلغ 800 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه به بازدید‌کنندگان ارائه می‌شود.

مراسم و رونمایی معرفی کتاب سال استان، نشست‌های نقد و رونمایی کتاب، شاهنامه‌خوانی، بررسی وضعیت شعرسپید دراستان، برگزاری کارگاه خوانش و نقد شعرکلاسیک استان، برگزاری نمایش عکس و خوشنویسی با موضوع اعتلای فرهنگ و کتاب خوانی، برگزاری کارگاه اوریگامی با همکاری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه هایی است که دربخش جنبی این نمایشگاه اجرا می‌شود.

هجدهمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 24 تا 29 بهمن ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های ‌لمللی زاهدان پذیرای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: