کد خبر: 38130
تاریخ انتشار: شنبه, 15 دی 1397 - 13:16

داخلی

»

اخبار کتاب

افتتاح نمایشگاه کتاب دهلی‌نو با حضور ایران

منبع : روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران
 بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی‌نو با حضور جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه کتاب دهلی‌نو با حضور ایران

به گزارش لیزنا، این نمایشگاه با حضور هزار ناشر از هندوستان و 30 کشور خارجی از 15 تا 23 دی در حال برگزاری است. نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه حضور دارد. بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی‌نو دارای بخش‌هایی از قبیل ناشران عمومی، بازرگانی، تکنولوژی، علوم اجتماعی، کتاب‌های الکترونیک، کودک و نوجوان، ناشران هندی زبان و بین‌الملل است.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در غرفه‌ای به مساحت 18 مترمربع و با نمایش بیش از 320 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف از قبیل هنر، ایران‌شناسی، گردشگری، ادبیات کلاسیک و معاصر و کودک و نوجوان شرکت کرده است.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ، دعوت از ناشران شرکت کننده در نمایشگاه برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نشر ایران، معرفی طرح «گرنت» به منظور تسهیل در امر فروش کتاب‌های ایرانی، عرضه بروشور «نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران» به زبان انگلیسی مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع‌رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که در مدت حضور ایران در این نمایشگاه دنبال می‌شود. از جمهوری اسلامی ایران علاوه بر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و انتشارات «سوره مهر» نیز در نمایشگاه حضور دارند و در غرفه ایران به معرفی کتاب‌های خود و رایزنی جهت تبادل کپی‌رایت می‌پردازد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: