کد خبر: 31685
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 10:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان از پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس

منبع : لیزنا
 طی بازدید حسین هاشمی تختی، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از پروژه ناتمام کتابخانه مرکزی شهرستان بندرعباس، پیگیری اعتبار ملی برای اتمام این پروژه در دستور کار قرار گرفت.
بازدید رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان از پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، حسین هاشمی تختی، رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛ اسماعیل شفاهی، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ مرتضی محمدزاده، مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ محسن زینلی تختی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان و جمعی از مسئولین به مناسبت هفته کتاب از پروژه نیمه‌تمام کتابخانه مرکزی بندرعباس بازدید کردند.

در این بازدید هاشمی تختی، رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، پیگیری اعتبارات برای تکمیل پروژه از محل منابع استانی و ملی را در دستور کار خود قرارداد.

وی در این‌باره گفت: انشاءالله پس از جلسه با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، تخصیص اعتبار ملی برای تکمیل این پروژه را پیگیری خواهم کرد.

وی ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر برگزاری جلسه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: با همه توان برای اختصاص بیشتر بودجه به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تلاش می‌کنیم.

زینلی تصریح کرد: احداث این پروژه در قالب ۵ طبقه شامل: بخش‌های کودک، هرمزگان‌شناسی، مخزن کتاب، نابینایان و ناشنوایان، پژوهشگران و محققین، نگهداری کودکان، سالن مطالعه و... برنامه‌ریزی شده است.

 

رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این بازدید در خصوص تعیین تکلیف پیمانکار پروژه کتابخانه مرکزی و وضعیت اعتبارات آن برای شروع این عملیات عمرانی، قول همکاری داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: