کد خبر: 37823
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 آذر 1397 - 09:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تجارب توسعه کتابخانه‌های روستایی در ایران بررسی می‌شود

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
نشست «بازخوانی تجارب توسعه کتابخانه‌های روستایی در ایران» به عنوان نخستین نشست از مجموعه نشست‌های سیاستگذاری کتابخانه‌های روستایی، با حضور استادان حوزه توسعه روستایی و علم اطلاعات و دانش‌شناسی، برگزار می‌شود.
تجارب توسعه کتابخانه‌های روستایی در ایران بررسی می‌شود

 

به گزارش لیزنا، مجموعه نشست‌های «سیاستگذاری کتابخانه‌های روستایی» که به همت انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران و اندیشگاه سیاست‌نگاری ایران و همچنین با حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برنامه‌ریزی شده، در نخستین گام خود نشست «بازخوانی تجارب توسعه کتابخانه‌های روستایی در ایران» را با حضور استادان برجسته حوزه توسعه روستایی و همچنین علم اطلاعات و دانش‌شناسی، برگزار می‌کند.

در این نشست که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۰ آذر در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود، مجید زارعی، دکترای توسعه روستایی و فعال حوزه توسعه سیاست‌گذاری توسعه روستایی، با داشتن تجارب راه‌اندازی کتابخانه‌های روستایی و همچنین زهره میرحسینی، دانشیار علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه آزاد و پژوهشگر کتابخانه‌های سیار و روستایی، تجارب توسعه کتابخانه‌های روستایی در ایران را مورد بررسی قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است نشست «بازخوانی تجارب توسعه کتابخانه‌های روستایی در ایران» با معرفی فعالیت‌های اندیشگاه سیاست‌نگاری ایران همراه خواهد بود و به شرکت کنندگان در این دوره، گواهینامه آموزشی معتبر از سوی انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۹۰۵۳۳۵۴۴۷ و ۰۲۱۴۴۲۳۸۴۳۹ تماس بگیرند و برای حضور در نشست، نام و مشخصات خود را از طریق پیامک به شماره ۰۹۹۰۵۳۳۵۴۴۷ اعلام کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: