کد خبر: 26014
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 آذر 1395 - 10:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

به مناسبت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار

نمایشگاه کتاب در خورموج افتتاح شد

منبع : لیزنا
به مناسبت بزرگداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار، و با حضورغلامرضا مهرجو فرماندار شهرستان دشتی نمایشگاه کتاب در شهر خورموج گشایش یافت.
نمایشگاه کتاب در خورموج افتتاح شد

به گزارش لیزنا، بر اساس گزارش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، در آیین گشایش این نمایشگاه غلامرضا مهرجو گفت: کتاب‌خوانی امروزه نیاز فوری جامعه است و امید است بتوانیم به سمتی برویم که جامعه نیاز خود را به سمت کتاب و کتاب خوانی ببرد.

وی ادامه داد: بدیهی است توسعه فرهنگی مسیر و بستر اصلی آن کتاب و کتاب‌خوانی است و توسعه کشور زیر بنای آن توسعه فرهنگی است.

فرماندار دشتی اضافه کرد: تا این مقدمات به وقوع نپیوندد قطعا ما به توسعه ملی و زیربنایی دست پیدا نمی‌کنیم و همه ما وظیفه داریم در این راستا کمک کنیم.

وی افزود: نیاز است یک نهضت نرم‌افزاری فکری در مردم ایجاد شود تا نیاز به کتاب و کتاب‌خوانی را احساس کنند. با حرکت جامعه به این سمت قطعا" توسعه فرهنگی بوجود خواهد آمد.

 

فرماندار شهرستان دشتی نیز ضمن تبریک روز کتاب و کتاب خوانی گفت: سال گذشته و امسال تاکنون سال پربرکتی در عرصه فرهنگی در شهرستان شاهد بودیم که با ثبت باشگاه‌های کتاب‌خوانی، ایستگاه مطالعه و برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی اقدامات خوب و ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی صورت گرفت.

مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی گفت: این نمایشگاه با همکاری انتشارات سپهر ادب تهران و هشت ناشر دیگر با ٢ هزار عنوان و ٢٠ هزار جلد و ٣٠ درصد تخفیف به مدت بیست روز در خورموج دائر است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: