کد خبر: 44272
تاریخ انتشار: شنبه, 06 شهریور 1400 - 08:26

داخلی

»

کتاب

تمدید پنجمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی پویا

منبع : مجمع ناشران انقلاب اسلامی
پنجمین دوره پویش کتاب‌خوانی پویا با محوریت کتاب «کتاب‌های نارنجی» تا 20 شهریور تمدید شد.
تمدید پنجمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی پویا

به گزارش لیزنا،  پنجمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات قدیانی که از دهم تیرماه ۱۴۰۰ شروع به کار کرده است، تا بیستم شهریور ماه تمدید شد.

این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه کودکان بوده و در پنجمین دوره خود، به سراغ ۳۱ قصه تصویری رفته است. در این دوره از پویش پویا، جلد چهارم کتاب «کتاب‌های نارنجی» انتخاب شده است که دارای ۳۱ قصه تصویری بوده و داستان‌های ایرانی را برای کودکان بیان می‌کند.

کتاب‌های نارنجی با ۳۶۶ قصه تصویری در قالب دوازده کتاب برای دوازده ماه سال در قطع وزیری و همچنین، در قالب ۵۲ کتاب برای ۵۲ هفته سال، در قطع خشتی طراحی شده است. همچنین یک مجموعه از این کتاب‌ها برای دوازده ماه سال و به‌صورت دوزبانه (ایرانی-انگلیسی) در قطع رحلی طراحی شده است.

مهلت شرکت در این پویش تا بیستم شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید شده و جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می‌توانند عدد ۳ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال کرده، یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.